MON PETIT AVATAR

Thursday, September 8, 2011

Yet another food post



A few days ago, I read a post, which reminds me of my sister by the way, in this blog. My sisters always love to eat that and I guess it runs in the family. So I got the idea of eating that at home with cooked chicken chunk, and asked my significant other to buy roasted chicken from one of 5 dao franchised shop. I chose to eat that chicken as I got lazy, that’s one good reason and don’t really like the boiled chicken. And sometimes I wonder why I can never be thin, stupid, ain’t I? I did fry those masala vadas using Mhwe mixture, with thinly sliced onion, and chili, but without mint or coriander, just because I don’t have them that day. There you have it, my food craving number 1 during these days and at least you should give me some credits for try to cook something at home.



Actually I couldn’t finish that chicken in one meal and kept the leftover for the next day. Then I figured I could mix that with fried potatoes with a little bit of light soya sauce, oyster sauce and voilà, my food craving number 2. To accompany with the chicken, I made samber soup, by using sambar mix that I got from Mustafa. I did not follow the directions from the pack, as it doesn’t mention putting oil in the soup, lol! In a cooking pan, add a bit of oil, along with onion, garlic, ginger, coriander seed, jeer seed, dried chilies, and sautéed them until fragrant. Then add boiled water, already soaked dahl powder with cold water, tamarind paste and let it boil for a while. Finally add vegetables of my choice and here is my vegetables sambar soup.








As you may have already guessed, my food craving number 3 is fried chicken wing, which I marinated with just a pinch of salt and pepper and when it is nicely brown and cooked, sprinkled them with black pepper over the top. It was simply and yet delicious snack of all time for me. 


11 comments:

Cameron said...

ဘရာေၾကာ္သုပ္ေလး စားခ်င္စရာ...။ ၾကက္ကင္ကိုမွ်င္ျပီးထည့္စားတာလား...။ သီးစံုကုလားဟင္းနဲ႔ ၾကက္ေတာင္ပံေၾကာ္ေလးနဲ႔ လိုက္ဖက္တာ...။ မြန္က စကာၤပူေရာက္ေနတာလား....။ အာဒမ္ အင္း၀သြားၾကည့္ျပီးရင္ ရုပ္ရွင္ခံစားမႈပို႔စ္ေလးတစ္ခုေတာ့တင္ေပးဦးေနာ္...။ အဲဒီကားကုိ ဒီမွာရုံတင္ေတာ့ သြားမၾကည့္ျဖစ္ဘူး...။

ခင္တဲ႔
မိုးေငြ႔

ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) said...

အားလံုးၾကိဳက္တယ္
မၾကိဳက္တာ မပါဘူး
ခ်ဥ္ရည္ဟင္းေလးေတာ႔ အၾကိဳက္ဆံုးေပါ႔
ဒါေပမဲ႔ အမ်ားဆံုးနိႈက္မိတာက ၾကက္ကင္ျဖစ္မယ္ ထင္တယ္ း)

WWKM said...

ညီမေလးေရ..

အိပ္မေပ်ာ္ေသးလို႔ အလည္ေရာက္လာတာ ဗိုက္ဆာသြားတယ္။
ဟင္းခ်က္ေတာ္တဲ႔ ညီမေလး.. ဆရာကေတာ႔ ကံေကာင္းတာပဲ။ :)
Good Night !

Baby taster said...

အကုန္ၾကိဳက္၏

Baby taster said...

အယ္ ေ၀့ေဟးေဟးးးးးးးးးးးးးးးးးး မန္႔လို႔ရျပီ မြန္ေလးေရ တိလာ း)
ဆမ္ဘာရ္ကို အီတလီနဲပ တို႔စား သိတ္ေကာင္းေပါ့ေနာ့ း)
ဗယာေၾကာ္နဲ႔ ၾကက္သားသုပ္လည္းၾကိဳက္၏
ဟင္းသာ မခ်က္တတ္ဖူးေျပာတယ္။ ၾကက္ေတာင္ပံေၾကာ္ကလည္း
သပ္ရပ္ျပီး လွပေနတာပဲေနာ္ း)

Iora said...

ေဟာ..ေဟာ..အစြမ္းေတြေပၚလာျပီ။ သိျပီးသား ဒီလိုုေတာ္တယ္ဆုုိတာကိုု ေနာ္။
မၾကိဳက္တာတခုုမွကိုုမပါဘူး။ ခ်က္ခ်င္းေတာင္ လုုပ္စားခ်င္စိတ္ေပါက္လာျပီ း)
အုုိင္အိုုရာ

ေစာ(အဝါရောင်မြေ) said...

ဟင္းခ်က္ထားတာ သန္ ့ျပီး သပ္ရပ္ေနတာပဲ။
အားလုံးစားျခင္တယ္ အဲလိုမလုပ္တတ္ဘူး။

ညီလင္းသစ္ said...

ခရက္ဒစ္ ေပးပါတယ္ဗ်ာ..၊ အားလံုးက စားခ်င္စရာေတြ ခ်ည္းပါပဲ၊ အခ်င္းခ်င္း လိုက္ဖက္တဲ့အျပင္ အရသာလည္း ႐ွိမယ့္ပံု...၊ အေပၚဆံုး စာပိုဒ္က ၅ ေၾကာင္းေျမာက္အဆံုးနဲ႔ ၆ ေၾကာင္းေျမာက္အစ ကိုေတာ့ အေတာ္ေလး သေဘာက်ၿပီး ၿပံဳးမိသြားတယ္...၊ း)

T T Sweet said...

အိမ္မွာေတာ႔ အမ်ားအားၿဖင္႔ ၾကက္ေတာင္ပံကို အေၾကာ္မွဳန္႔ရယ္ bread crump seasoning ရယ္နဲ႔ နယ္ၿပီးမွ ေၾကာ္ေလ႔ရွိတယ္။ ၾကြပ္ၾကြပ္ေလး ပိုစားေကာင္းတယ္။ ေၿပာမွစားခ်င္လာၿပီ း)

Aunty Oo said...

ၾကက္ေၾကာ္ပံုအန္တီတို.အိမ္နဲ.တူတယ္၊တစ္ခုပိုသြားတာက
အေရာင္လွေအာင္ပဲငံျပာရည္ေလးနဲနဲထည့္လိုက္တာပါဘဲ။
ဟင္းအားလံုးစားခ်င္စဖြယ္ဘဲေနာ္။ဗယာေၾကာ္သုတ္ေလးကို
ပိုႀကိဳက္တယ္။

Mon Petit Avatar said...

Sambar mix က ေလးလပိုင္းတုန္းကဝယ္လာတာ မိုးေငြ႕ေလး။ အရသာနဲ႕အေရာင္လွတာနဲ႕ ပုံကိုပါတင္လိုက္တာ။ အဲဒိရုပ္ရွင္ကို ရန္ကုန္ျပန္တုန္းကေတြ႕ရက္နဲ႕မၾကည့္မိဘူး။

ေခ်ာေရ သူငယ္ခ်င္းလို စိတ္ရွည္လက္ရွည္ခ်က္တတ္ရင္ သိပ္ေကာင္းမွာ။

မမဝါေရ ကိုယ္တိုင္ခ်က္ျပီး ကိုယ္တိုင္အားေပးတာမ်ားတယ္ သူကအသီးအရြက္ပဲစားတာမ်ားလို႕။

ေဝး ေဘဘီေရ မခ်က္တတ္လို႕ ၾကက္ကင္ကိုဝယ္ ျပီး သုပ္လိုက္ အာလူးနဲ႕ေရာလိုက္စားေနရတာပါကြယ္ ဟီး။ ေတာင္ပံကို ဆီပူလာေတာ့ ျပစ္ထည့္ျပီး အဖုံးပိတ္ထား ဆီေပါက္မွာေၾကာက္လို႕ ခဏေနေနာက္တဖက္လွန္ ဘာမွလုပ္စရာမွမလိုတာဆိုေတာ့ ေကာင္းေကာင္းခ်က္ျပလိုက္တာေပါ့ကြယ္ ဟီးဟီး။

အယ္ အထင္ၾကီးတဲ့လူေတြ သိပ္မ်ားေနပါလား။ ေခါင္းနာသြားလို႕ၾကည့္လိုက္တာ ဘယ္ဟုတ္မလဲ ေခါင္မိုးနဲ႕သြားထိသကိုး အိုင္အိုရာေရ။

ေက်းဇူးပါေစာေရ အခုလိုအားေပးတာ။

ေက်းဇူးပါ ကိုညီလင္းသစ္ အဲဒါကိုမေန႕က ၾကက္ေၾကာ္မွာစားရင္းနဲ႕ ထပ္ေတြးေနမိေသးတယ္။

မမ Sweet ေရ အဲလိုမ်ိဳးလဲၾကိဳက္တယ္ ဒါေပမယ္႕ မေၾကာ္တတ္လို႕ ဝယ္စားတာမ်ားတယ္။ ေျပာရင္းဆိုရင္း ေတာ္တာေတြ လူသိကုန္ျပီ ဟီး။

ေနာက္တေခါက္ မွ လုပ္စားၾကည့္ဦးမယ္ အန္တီေရ ေက်းဇူးပါေနာ္။

Post a Comment